← Vissza a Hammy3.com-ra

2021.11.11. 15:11 | Super User

A jó, a rossz és a csúf - Mabisz konferencián jártunk

A MABISZ 2021. november 4-én tartotta meg XI. konferenciáját Budapesten. A rendezvény vezértémája a Jövőképes biztosítások volt, az előadók a meghatározó szakmai trendeket vázolták fel. A DBX mint a MABISZ partnere és legnagyobb hazai biztosítói IT tudásközpont részéről Székely Sándor cégvezető beszélt a jövőtálló IT trendekről a biztosításban. Sándor előadásában a Jó, a Rossz és a Csúf csoportosításba rendezte az ágazati IT trendeket.

2021.10.14. 12:51 | Porosz Péter

Helló, integrált kommunikáció! Számoljon velünk!

Október 7-i rendezvényünkön a résztvevő marketing- és IT szakemberekkel közösen dolgoztunk ki egy esettanulmányt, hogy számszerűsítsük az integrált kommunikáció előnyét a szokásos hírlevélküldéssel szemben. Íme, az eremények! 

2021.09.06. 17:00 | Super User

Viszlát, marketing levelek! Helló, integrált kommunikáció!

A személyes üzenetek előtérbe kerülése gyakorlati fejlődést hozott a marketingben. Ez a forma felel meg legjobban a BTL-marketing filozófiájának, a célzott kommunikációnak, amit hatékonyabbnak tekintünk mint a széles közönségnek szóló, általános üzeneteket. A hírlevélküldő szolgáltatások alkalmazása azonban korlátokat is felhúz: a teljes ügyfélkapcsolatban a marketing-kommunikáció specializált és elszigetelt marad. Hogyan tudjuk ezt meghaladni, és az ügyfélkapcsolat szerves részévé tenni a marketinget?

2021.07.27. 16:00 | Fülöp Péter

Új Hammy verzió: 3.21.6

Az idei forró nyár felüdítő élménye az új Hammy verzióban megjelent számos fejlesztés, funkció. A csomag legjelentősebb lépése a teljesen új köntösbe bújtatott, kibővített funkcionalitással rendelkező marketing kampány adminisztrációs és statisztika lekérdező felületek megjelenése. Ezen felül tovább finomítottuk a visszapattanás kezelés és üzenet archiválás-törlés jelenlegi funkcióit, fejlesztettünk a dokumentum kezelő rendszerünk (Doky) kereső felületét, bevezettük a PAdES PDF aláírás mind a négy szintjét és az adminisztrációs felület felhasználóbarát tulajdonságának emelése érdekében a táblázatok dinamikus konfigurálását is elérhetővé tettük.

Természetesen a már megszokott módon az aktuális kiadás is több hiba- és kódminőség javítást is tartalmaz. 

2021.06.10. 09:30 | Porosz Péter

Személyesnek maradni a digitalizációban: a kerekasztal-beszélgetés tapasztalatai

Milyen tapasztalatokat szereztek az üzleti szakembereknek, amikor maguk is ügyfélszerepben voltak? Középpontban van-e az ügyfélkiszolgálás a biztosítási szakma gyakorlatában? Tiszták-e vajon a digitális és a személyes találkozás határai? Meddig terjedhet, miben lehet kompetens a mesterséges intelligencia? Van-e biztosítás emberi kapcsolat nélkül?

Május 19-én több mint 100 érdeklődő résztvevő társaságában tartottunk kerekasztal-beszélgetést, Személyesnek maradni a digitalizációban címmel.

2021.04.21. 14:53 | Fülöp Péter

Személyesnek maradni a digitalizációban

Ügyfél viselkedése alapján irányított kommunikációs folyamat

Az ügyfelek beszélni szeretnének a szolgáltató képzett munkatársával minden olyan esetben, amikor döntés előtt állnak, vagy egyszerűen csak kérdésük van. Hogyan kapcsoljuk össze a személyes szakértői munkát a vállalat digitális képességeivel? Hogyan segítsük az ügyfél eligazodását a sokrétű kommunikációs térben?

2021.02.18. 10:08 | Fülöp Péter

Új Hammy verzió: 3.21.1

 

2021 első Hammy verziójában megjelent a Black and White list kezelésünk szofisztikált felhasználói felülettel, melyben az engedélyezett és tiltott címeket, címmintákat definiálhatjuk, akár sablonokhoz rendelve is. A forgalomszabályozás már elérhető volt korábbi Hammy verzióban is, azonban most már az adminisztrácós felületen is kényelmesen konfigurálható és testreszabható egyéni igényeinknek megfelelően. Az archiválási konfigurációt kiterjesztettük és a HTML vizuális szerkesztő outlook kompatibilitását még tovább növeltük. És a már megszokott módon az aktuális kiadás is több hibajavítást tartalmaz. 

 

2021.01.17. 15:16 | Porosz Péter

Omni-channel trendek, kutatási eredmények

A többcsatornás kommunikáció fejlődése olyan jelentős gazdasági és technológiai folyamat, amit kutatásokkal, felmérésekkel is igyekeznek jobban feltárni. A felméréseket részben az iparág vezető szereplői, részben tanácsadó, elemző cégek készítik, ugyanakkor az akadémiai szféra szereplői is igen aktívan jelen vannak a területen. Lássunk néhány friss és érdekes tanulmányt és kutatási eredményt!

2020.12.16. 11:26 | Fülöp Péter

2020 Hammy Retrospektív

Évzáró blogbejegyzésünkben megkíséreljük összefoglalni az elmúlt év nagyobb fejlesztéseit, fontosabb eseményeit és választ keresünk arra is, hogy miért is tekinthetjük a 2020-as évet a Hammy évének.