Teljes Hammy funkcionalitás

Kommunikáció


  • Egységes több csatornás kommunikáció ("omni-channel").  E-mail, SMS, Facebook, mobil app, archiválás, nyomtató, posta.

    Több kommunikációs csatorna egységes kezelése. A legjelenetősebbek: email, SMS, Facebook és nyomtatás. Acsatorna kezelés struktúrája egységesen kialakított, könnyedén lehet új csatornákat implementálni és testre szabni, egyedi igények alapján.

  • Üzenetportál. A Hammy csatolmányokat nem közvetlenül küldjük az ügyfélnek, hanem bejelentkezés után egy webes felületről tölthetők le. 

    Elérhető egy alap ügyélportál funkcionalitás. Ennek lényege hogy az ügyfél nem kapja meg az érzékeny adatokat tartalmazó üzenetét, csupán egy értesítést, opcionálisan. Az ügyfélportálba belépésnél egy jelszóval védett övezetbe tereljük, és itt biztonságosan tudja megtekinteni dokumentumait, üzeneteit, illetve üzenthet vissza is az intézménynek.

  • Ügyfélportál integráció. Értesítési email megadása és küldése az alap email sablon törzs mellé.

    Lehetőség van arra hogy az eredeti levél szöveg helyett egy értesítő levelet küldjön ki a rendszer. Ez az érzékeny adatok kezelése miatt jelentős. A funkció az alapja az ügyfélportál-integrációnak: az ügyfél csak egy egyszerű figyelmeztetést kap arról hogy üzenete érkezett, majd az ügyfélportálba belépve, az ügyfélportál már a teljes levelet tudja letölteni a rendszerből, csatolmányokkal, metaadatokkal kibővítve.

  • Dinamikusan konfigurálható kommunikációs paraméterezés. (Kiküldő cím, válasz cím, visszapattanó cím, stb.)

    A kommunikációs csatorna paraméterei dinamikusan, akár küldésenként meghatározhatóak. Ebbe beleértjük a küldő adatait (email cím, név, telefonszám ha SMS a csatorna), a válasz csatornát, kommunikációs pontok definícióit (SMTP szerver, SMS Gateway, stb), és egyéb beállításokat is. 

  • Visszapattanó levelek kezelése. XHeader vagy Subaddressing. 

    A kézbesíthetetlen (visszapattanó) leveleket regisztrálja, és értesíti a kapcsolódó rendszereket további feldolgozás céljából. Többféle visszapattanó levél azonosítás lehetséges, subaddressing és extension header alapú. Az előbbi esetben a visszapattanó cím (return-path)-ba történik az azonosító injektálása, utóbbi esetben pedig a levél header információi között rejtjük el azt. 

  • Automata visszapattanó mechanizmusok konfigurálása. Visszapattanó levelek kezeléséhez workflow.

    A kézbesíthetetlen (visszapattanó) levelek különböző okból keletkezhetnek. Léteznek olyan hibaokok, melyek ideiglenes hibára utalnak, és léteznek permanens hibák. Lehetőség van szabályrendszer felállítására, azaz bizonyos hibák esetén automata újraküldés konfugrálható. Megadható az összes próbálkozás száma és a közöttük eltelt idő is. 

  • Több visszapattanó fiók kezelése. 

    Több visszapattanó fiók definiálható az alapbeállítások mellett. Akár különböző sablonokhoz megadhatóak visszapattanó fiókok. Igy szeparálhatóak a különböző tartalmú levelek visszapattanó üzenetei. 

  • Válaszlevél kezelése.

    Az ügyfelektől érkező leveleket regisztráljuk, elmentjük egy zárt, jelszóval védett adatbázisba. Biztosítjuk azt is hogy utólagos módosítás ellen védett legyen az ügyfél levél. 

  • Automata válaszlevél kezelési beállítások alkalmazása. 

    A válaszlevelet feldolgozzuk, különböző szabályok mentél tovább küldjük a megfelelő fiókba az ügyfélszolgálatnak. A válaszlevelet kibővítjük konfigurálható adatokkal, annak érdekében hogy a feldolgozást megkönnyítsük, támogassuk.

  • Több válaszlevél fiók kezelése. 

    Több válaszlevél fiók definiálható az alapbeállítások mellett. Akár különböző sablonokhoz megadhatóak válaszlevél fiókok. Igy szeparálhatóak a különböző tartalmú levelekre érkezett válaszlevél üzenetek. 

  • Whitelist.

    Beállítható engedélyezési lista, úgynevezett white list, amiben felsorolt címzettek kaphatnak csak leveleket a rendszertől. Ennek jelentősége leginkább a tesztüzem alatt, tesztrendszernél jelentkezik. Nem csupán egyezőséggel, hanem reguláris kifejezésekkel is megadható a címzettek köre.

  • Kiküldött üzenet újraküldése tetszőlegesen megadott címre.

    Sikeresen végrehajtott ügyfél kommunikációt követően, az üzenetet tetszőlegesen újraküldhetjük a felhasználói felületen megadott új címre. 

  • Levél prioritás beállítása küldésenként, sablonhoz és sablon csoporthoz is. 

    Megadható hogy mely üzenetek fontosak és melyek kevésbé fontosak. Az üzleti levelek, kötvények, eszámlák kaphatnak nagyobb prioritást, míg a marketing jellegű üzenetek alacsonyabb fontosságot. Ezt kezeli a rendszer, először mindig a fontos levelek mennek ki, aztán a kevésbé fontosak. Ez tetszőlegesen konfigurálható sablon, vagy sablon csoport szinten.

  • Archiválási folyamat kiküldés mellőzésével.

    Küldhető üzenet kommunikációs folyamat kihagyásával rögtön az archívumba is.

  • Send API (SOAP XML,JSON, JSON API formátumok HTTP-n és Queuen keresztül is).

    A szolgáltatások standard interfészeken érhetőek el, azaz HTTP, HTTPS vagy Queue csatornákon keresztül, Soap XML vagy Rest JSON/JSON API formátumban fogadjuk a kéréseket.

  • A levél megnyitás és levéltörzsben elhelyezett linkek kattintásának követése. Riportok. 

    A felhasználói akciókat követi a rendszer. Az email üzenetben elhelyezett link kattintásokat regisztrálja, megnyitást figyeli. Erről az adminisztrációs felületen riprtokat lehet megtekinteni, illetve statisztika emaileket lehet definiálni. 

  • Időzített kiküldés. 

    Az üzenetek küldését lehet azonnal indítani, de lehet kérni a küldést egy jövőbeni időpontra is. 

  • Kommunikációs üzenetek szakaszos kiküldése, időbeli elosztása. 

    A nagy mennyiségű marketing üzeneteket időben el lehet tolni. Megadható az egyben kiküldhető köteg mérete, és az is, hogy két köteg küldése között mennyi időnek kell eltelnie. Például egy 1 millió levelet szét lehet bontani 100 ezer darabos küldésekre, fél órás közökkel.

  • Szcenáriók - Komplex kiküldési tervek, folyamatok készítése, riportok (Pl: Ha nem nyitotta meg az email-t, akkor SMS értesítése, ha visszapattant Messenger üzenet).

    Komplex kiküldési terveket lehet definiálni adott kommunikációs sablonhoz. Ennek lényege hogy felhasználói akciók hatására további lépéseket (üzenetküldés, várakozás) lehet megadni. A "kommunikációs fa" korlátlan mélységben és szélességben építhető . Egy példa erre: ha kiküldünk egy fontos számlát, és az visszapattan, akkor SMS-ben figyelmeztetjük az ügyfelet. Ha az ügyfél megnyitotta a fontos üzenetet, akkor pedig köszönő üzenetet küldhetünk, akár ezen a csatornán, akár másikon, pl. facebook..

  • Szcenárió összeállítás Drag and Drop támogatással, verziózással.

    A korábban említett komplex kiküldési terveket Drag and Drop támogatással, könnyedén lehet összeállítani, meglévő terveket áttekinteni és már használatban lévő folyamatokat nyomon követni.

Tartalom / általános


  • Előre kialakított és rugalmasan szerkeszthető HTML sablonok.

    Az előre meghatározott sablonok a szokásos céges arculathoz igazodnak. A rugalmasan szerkeszthető sablonok kiszolgálják a kreatív felhasználói igényeket.

  • Sablonkezelés, verziózás, HTML és Plain Text. Asset kezelés, perszonalizáció, markdown.

    Szofisztikált sablonkezelést biztosít. Különböző csatornákhoz optimalizált sablonokat lehet definiálnii, verziózottan kezelni. A sablonok szövegében dinamikus adatok használhatóak, feltételek, ciklusok, listák. Az email esetén megadható HTML-ben, plain text-ben de akár markdown formátumban is a kiküldendő üzenet. 

  • Sablon köré szerkeszthető HTML keret.

    A sablonok köré keretet lehet definiálni, szerkeszteni. A keretekben ugyanúgy használhatóak a dinamikus adatok, feltételek, ciklusok, listák, stb. Keretek segítségével az általános adatok, fejléc, lábléc, könnyedén újrahasznosíthatóak, illetve egy helyen modosíthatóak.

  • Sablonok összeállítása fragmentekből, tetszőlegesen. Fejléc, lábléc, egyéb paragrafusok.

    A sablonok összeállítása során van lehetőség arra hogy fragmentekből, részekből építsük össze. Ezek a részek lehetnek a fejléc lábléc, de tetszőleges, egyéb paragrafusok definiálására is van lehetőség, rekurzívan. A fragmentekben is van lehetőség dinamikus adatok használtatára, feltételekre, ciklusokra és listákra, stb. 

  • Titkosított Email küldése, kikódolásához felület az ügyfélnek. SMS és Email token a regisztrációhoz. 

    Az email titkosítás röviden arról szól, hogy az ügyfélnek küldött email-es tartalom, csatolmányokkal együtt, egy egyedi titkosító kulccsal kódolásra kerül és ezt a titkosított tartalmat kapja meg az ügyfél az email fiókjába. A titkosító kulcsot sosem tároljuk el, csak a felhasználó privát kulcsa kerül tárolásra, az alkalmi kulcs a titkosított tartalommal együtt eljut a felhasználóhoz. Ennek köszönhetően a titkosítás magas szintű biztonságot nyújt, az intézmény nem tárolja a titkosított tartalmat, sőt az ügyfél közreműködése nélkül nem is tudja kikódolni. A titkosított levelet az ügyfél megnyitja a levelező rendszerében, amely egy bejelentkezési képernyőre irányítja, itt egy- vagy két faktoros azonosítást követően (ami konfigurálható) az ügyfél megkapja az eredeti email tartalmat, és igény esetén el is mentheti akár a csatolmányokat, akár az email szövegét is. Az ügyfél bármely eszközön végrehajthatja a kikódolás, megtekintés folyamatát, amiről az intézmény értesül, későbbi statisztikák, riportolás céljából.

  • Email digitális aláírása.

    Az emailt digitális aláírással képes ellátni egy definiált kulcstárból vett aláíró kulcs segítségével. Ennek eredményeképpen a levél hitelessége biztosított.

Tartalom / csatolmány


  • PDF csatolmány digitális aláírása, aláírási képpel ellátva.

    A PDF csatolmányt digitális aláírással képes ellátni, egy definiált kulcstárból vett aláírókulcs segítségével. Ennek eredményeképpen a kommunikációs üzenethez csatolt PDF állomány hitelessége biztosított.

  • PDF csatolmány titkosítása tetszőleges jelszóval. Jelszóképzéshez algoritmus definiálása sablonhoz, sablon csoporthoz, vagy általánosságban.

    A titkosítás az MNB ajánlás alapján készült Hammy funkcionalitás, melynek lényege hogy az ügyfélnek, emailben elhelyezett, érzékeny adatokat is tartalmazó PDF állományt ügyfél által ismert jelszóval kódoljuk. Mivel a jelszó ismert az ügyfél számára (pl. anyja neve, születési dátuma, személyi igazolvány száma, telefonszáma, ügyfélkódja, szerződésszáma, vagy ezek valamilyen kombinációja, stb), és erre utalást is tehetünk a kiküldött email szövegében (megfelelő maszkolással), ezért nem szükséges külön jelszó átadási folyamatot indítani (pl. SMS-en keresztül). Ezáltal költséghatékonyan, ügyfél számára kényelmesen biztosítjuk hogy illetéktelenek ne férjenek hozzá a PDF-ben elhelyezett tartalomhoz. A jelszóképzéshez algoritmus is definiálható, amely hozzárendelhető sablonhoz, sablon csoporthoz de akár ááltalánosságban is alkalmazható.

  • PDF csatomány ellátása hiteles időbélyeggel külső TSA szolgáltatótól. 

    A PDF csatolmány digitális aláírás mellett hiteles időbélyeggel is ellátható, ha rendelkezésre áll egy időbélyeg szolgáltató. Az időbélyegzés szabványos TSA protokollon keresztül történik meg.

  • Időbélyegzési szolgáltatás. Hiteles időbélyeg szolgáltatás kedvezményes Hammy árazással.

    Hiteles időbélyeg szolgáltatást nyújtunk, egyedi megegyezés szerinti kedvezményes árazással. 

  • PDF csatolmány vízjelezése, tetszőleges kép elhelyezése.

    A PDF csatolmányok vízjelezhetőek, tetszőleges kép elhelyezhető tetszőleges pozíción, átlátszóság megadásával. 

  • DOCX sablon alapú PDF generálás - perszonalizált nyomtatható formátumú dokumentumot állítunk elő. A sablonok karbantartását és jóváhagyási workflow-ját admin felületen biztosítjuk. PDF generálás szolgáltatás API-n keresztül is (SOAP XML,JSON, JSON API formátumok HTTP-n és Queuen keresztül is). 

    Perszonalizált nyomtatható formátumú dokumentumot állítunk elő, docx sablon alapján. A docx sablonban használhatóak ugyanúgy dinamikus adatok, ciklusok, feltételek, listák, stb.. A sablon felépülhet framgentekből is, hasonlóan a kommunikációs sablonokhoz. A folyamat karbantartását és jóváhagyási workflow-ját admin felületen biztosítjuk. PDF generálás szolgáltatás API-n keresztül is (SOAP XML,JSON, JSON API formátumok HTTP-n és Queuen keresztül is) elérhető. 

  • Dinamikusan generálódó form alapú DOCX sablon kitöltő felület az egyedi PDF generáláshoz

    A perszonalizált nyomtatható dokumentumokhoz egy kényelmes, testreszabható felületet biztosítunk, amely segítségével a docx sablonok változóinak érték adható a típusuk függvényében, PDF előnézetben elleőrizhető a végleges forma és végül email küldése is megvalósítható. A docx sablon változói előzetesen konfigurálhatóak, megjelenésük, típusúk, kötelezőségük megadható. Ideális megoldás ez egy tanácsadói nyilatkoztató felület megvalósításához, vagy akár egyedi ügyféllevelek készítéséhez és küldéséhez. 

  • Csatolmányok fogadása FTP, SFTP forrásból.

    Az üzenethez csatolandó állományokat több forrásból is képes fogadni a rendszer. Szervizhívásban, fájrendszerről, FTP-ről, SFTP-ről, illetve egyedi forrásból is testreszabással. 

  • Csatolmányok felolvasása DMS rendszerből.

    Az üzenethez csatolandó állományt az intézmény archívumából is képes csatolni az üzenethez megfelelő integrációt követően. 

  • Naptármeghívó csatolása.

    Meghívó üzenetek esetén lehetőség van naptár meghívó (invite.ics) csatolására is, teljes paraméterezhetőséggel.

  • Fix, hatállyal rendelkező csatolmány definiálása. 

    Nem megszemélyesített, fix csatolmányok küldésére van lehetőség, tetszőleges paraméterekhez és hatályhoz kötve.

  • Csatolmányok tömörítése. 

    Több és nagymértű csatolmány esetén lehetőség van csatolmányok tömörítésére és a kiküldési folyamatot így befejezeni. 

  • PDF csatolmány aláírási és időbélyegzési szervíz API (HTTP SOAP és JSON).

    PDF aláírási és időbélyegzést nem csak a küldő folyamatban van lehetőség használni, hanem szervizen keresztül, tömegesen, kötegelten is van lehetőség PDF állományok aláíársára és időbélyegzésére anélkül hogy a kommunikációs folyamatban azok részt vennének. 

  • PDF csatolmány kiküldés előtti tartalmi ellenőrzése.

    PDF csatolmány esetén konfigurálható hogy milyen tartalmi ellenőrzés fusson, ezzel elkerülhető a hibásan csatolt, nem a megfelelő ügyfélnek szóló érzékeny adatok küldése.

  • Hiányzó csatolmány esetén kiküldés várakoztatása.

    Ha definiált az üzenethez csatolmány, de az nem áll rendelkezésre a megadott forrásból (fájlrendszer, FTP, SFTP, DMS, stb) akkor a rendszer várakoztatja az üzenetet, nem küldi ki. Konfigurálható időközönként újra és újra megpróbálja a csatolmányt begyűjteni. Adott idő után véglegesen elveti az üzenetet.

Egyebek


  • Kiküldött levelekhez kiküldési igazolása gyártása (SMTP szerver log-okból), tárolása.

    Kiküldött email levelekhez az SMTP szerver logjait felhasználva igazolás PDF állományt gyárt, melyben benne vannak a kiküldöt üzenet paraméterei, tárgya, szövege, metaadatai. Emellett megtalálhatóak benne az SMTP szerver log adott kiküldésre vonatkozó sorai is. Az elkészült PDF állományt igény esetén beküldi az archivumba, vagy menti a fájlszerverre.

  • Metrics alapú teljesítménymérés. Áteresztőképesség, sebesség, periódikus pillanatkép az aktuális rendszerállapotról.

    Beépített mérő eszkösz (Metrics) alapú teljesímény monitorozás érhető el. A sorok és modulok áteresztőképessége, sebessége mérhető, periodikusan pillanatkép biztosítható a teljes rendszer állapotáról. 

  • Automatizált rendszerfelügyelet (supervisor). Öndiagnosztika, hibás működés esetén a hiba lokalizálása, érintett alrendszer leállítása, sablon letiltása. Automata figyelmeztető levél küldés.

    Belső technikai hiba esetén egy supervisor folyamat észleli a hibát, és konfigurációnak megfelelően lokalizálja azt. Leállítja az érintett alrendszert meghatározott időre, letiltja a sablont, ha az a hiba forrása. Ezekről az eseményekről és akciókról emailben értesítést küld a rendszer.

  • Kapcsolódó kilensek értesítése levélküldések állapotáról.

    Az üzenetekről külső rendszerek értesítést kaphatnak, melyben látják a státuszok változását, azaz ha hibára futott a küldés, ha sikeres volt, ha visszapattant, ha várakozásban van, illetve ha archiválódott, stb.

  • Rendszeres, testreszabható email statisztika küldése.

    Alap statisztikák mellett testreszabható, egyedi statisztikák küldésére van lehetőség, tetszőleges időpontban, tetszőleges intenzitással, megadható címzettek körével.

  • Teljes szöveges keresés (full-text search): Elasticsearch

    Elasticsearch integráció, az üzenetek ennek segítségével akár full-text search-ben kereshetőek, és a keresési folyamatok gyorsan kiszolgálhatóvá válnak. A funkció tárhelyigényét tervezni kell.

  • Adatbázis rendszeres archiválása, elavult adatok törlése testreszabható módon (GDPR).

    Az aktív, használatban lévő tranzakciós adatbázis adatait rendszeres időközönkélnt átmenti egy passzív, archiv adatbázisba, azért hogy tehermentesítse az aktív adatbázist. Konfigurálható a mentendő adatok köre, illetve arra is van lehetőség hogy véglegesen törlésre kerüljenek az üzenetek. A konfiguráció általában sablonhoz köthető. Az adatok körét a jogi környezet határozhatja meg. 

  • Jogosultsági rendszer felhasználói funkciók eléréséhez.

    A felhasználói felület funkciót jogosultsági szinthez köthetjük, így egyéni- vagy csoportszinten beállítható, hogy milyen szintű felhasználók mihez férhetnek hozzá, milyen beállításokat tudnak megtekinteni vagy módosítani. 

  • Jogosultsági rendszer levélsablonok szerkesztéséhez, kiküldött levelek listázásához, megtekintéséhez.

    A kommunikációs sablonok szerkesztése, listázása, illetve a sablonokkal küldött üzenetek megtekintése és listázása is jogosultsághoz kötött. Különböző sablonokat, sabloncsoportokat is lehet felhasználókhoz, felhasználói csoportokhoz rendelni. 

  • Több organizáció kezelése, jogosultságokkal, szeparált funkciókkal.

    Lehetőség van arra hogy egy telepített Hammy alkalmazás több, cégen belüli, különböző organizációt/szervzetet is kezeljen. A felhasználókat egy-vagy több organizációhoz rendeljük és az adminisztrációs felületen történő bejelentkezés után csak a saját, hozzájuk tartozó szervezet beállításait, sablonjait, üzeneteit, statisztikáit, kampányait és riportjait láthatják.

  • Hibasorok részletes listázása (aggregált és részletes lista), hibás tételek újrapróbálása, törlése, automata törlés beállítása.

    A hibás tételek úgynevezett hibasorba kerülnek. Ezen hibasorokat listázhatjuk, a hibaokokat meg lehe tekinteni és ennek függvényében el lehet dönteni, hogy újra megpróbáljuk a hibát kiváltó lépést végrehajtani, vagy töröljük a kiküldési folyamatból a tételt. Emellett lehetőség van automata újrapróbálást és törlést is beállítani.

  • Levélsablonok exportálása / importálása.

    A kommunikációhoz használt sablonokat lehet exportálni a rendszerből olvasható formátumban, és ezt importálhatjuk is másik rendszerbe. Ezáltal könnyedén hordozhatóvá vállnak a sablonjaink. 

  • Clusteresített futás, profilozás, több dimenziós skálázhatóság.

    Szofisztikált üzemeltetési funkciók érhetőek wl. A rendszer állapota teljes körűen monitorozható, vertikális és horizontális skálázhatóság biztosított. A Hammy rendszer lazán csatolt, elosztott modulokból épül fel, melyek sorokon (queue) keresztül kommunikálnak egymással. A modulok egy jól meghatározott feladat kör elvégzéséért felelnek, és akár több lábon is futhatnak. Az egyes modulokat el tudjuk indítani és le tudjuk állítani, emellett megkülönböztetünk futási és mentett állapotot. Vertikális skálázás esetén újabb instance-ok indíthatóak, akár specifikus feladattal ellátva (profilozás), horizontális skálázás esetén pedig az egyes modulokból lehet több szálon indítani végrehajtást. 

  • Teljes körű felhasználó kezelés, Active Directory integrációval: jogosultságok, szerepkörök. AD nélkül saját felhasználó adatbázis kezelése.

    Teljes körű felhasználó kezelés megoldott AD-n keresztül is, aminek keretében a jogosultságok, szerepkörök az AD-ból érkeznek, és ez alapján működhet a felhasználói felület funkcióinak hozzáférése. A felhasználó kezelés másik módja ha a saját adatbázisból kezeljük, azaz vesszük fel a felhasználókat, szerepköröket jogosultságokat. 

  • Életút funkció. A teljes kiküldési folyamat minden lépéseinek monitorozása, követése és mentése. Külső forrásból származó események felhasználása is. 

    A teljes kommunikációs folyamatot eseményvezérelten követjük, kommunikációs igény megszületésétől egészen a lezárultáig. Fogadunk eseményeket külső rendszerből is, és belső folyamatokból egyaránt. Ezáltal teljes körű képet tudunk biztosítani a kötegelet kommunikációs kérés végrehajtásáról. 

  • Magas fokú integrálhatóság, egységes API-k (SOAP XML,JSON, JSON API formátumok HTTP-n és Queuen keresztül is).

    Általánosságban igaz, hogy a szolgáltatások standard interfészeken érhetőek el, azaz HTTP, HTTPS vagy Queue csatornákon keresztül, Soap XML vagy Rest JSON/JSON API formátumban fogadjuk a kéréseket.

  • Jogosultsági rendszer adminisztrácós funkciók eléréséhez.

    Az adminisztrációs felület funkciót jogosultsági szinthez köthetjük, így egyéni- vagy csoportszinten beállítható, hogy milyen szintű felhasználók mihez férhetnek hozzá, milyen beállításokat tudnak megtekinteni vagy módosítani. 

Admin ui


  • Modulok, sorok kezelése, futási állapot monitorozása teljes körű view segítségével. 

    Szofisztikált üzemeltetési funkciók érhetőek el a felhasználói interfészen keresztül. A rendszer állapota teljes körűen monitorozható, vertikális és horizontális skálázottság követhető. A Hammy rendszer lazán csatolt, elosztott modulokból épül fel, melyek sorokon (queue) keresztül kommunikálnak egymással. A modulok egy jól meghatározott feladat kör elvégzéséért felelnek és akár több lábon is futhatnak. A modulok futási állapota, sorok telítettsége látható. Sorokból mozgathatunk elemeket, és törölhetünk az adminisztrációs felület segítségével. 

  • Kommunikációs történet lekérdezése, keresés, exportálás.

    Felhasználó teljes körű kommunikációs históriája megtekinthetó, Több szűrési feltétel mentén felhasználói üzenetek és események listázása, azaz kimenő, bejövő üzenetek, kattintások, megnyitások, leiratkozások, ügyfélportálra bejelentkezés, titkosított email megtekintés. Az eredmények exportálhatóak, riportokban megtekinthetőek. A tényleges kiküldött üzenetek megtekinthetőek, metaadatok listázhatóak illetve csatolmányok letölthetőek. Visszapattanás esetén a teljes visszapattanó üzenet megtekinthető, visszapattanás oka elemezhető. 

  • Statisztikák megtekintése, exportálása, emailben történő kiküldés.

    Az üzenet küldésekről statisztikát vezetünk, mely megtekinthető, exportálható, illetve konfigurációval emailben is kiküldhető. Egyedi statisztika igény is megoldható testreszabással.

Kiterjesztett / edm


  • "Elektornikus Direkt Marketing" modul.

    Digitális Direkt marketing: önálló funkcionalitású üzleti modul, marketingkampányok kommunikációjának megvalósítására.

Kiterjesztett / hddm


  • "Digitális Direkt Marketing" modul

    Digitális Direkt marketing: önálló funkcionalitású üzleti modul, marketingkampányok teljes életciklusának támogatására: tervezés, célcsoportképzés, kommunikáció, visszamérések.

Kiterjesztett / dms


  • Elektronikus dokumentumtár teljes funkcionalitással, felhasználói felülettel. 

    "Doky" elektronikus dokumentumtár: önálló funkcionalitású üzleti modul, ami a Hammy-vel integrált. Dokumentumok és verziók kezelése, üzleti hierarchia szerint. Metaadatok tárolása, teljes visszakereshetőség, integráció más vállalati rendszerekkel. 

Kiterjesztett / feladatkezelés


  • Paraméterezhető feladatkezelő és ügykezelő modul a beérkező e-mailek illetve ügyfélválaszok kezeléséhez.

    "Moby Case" ügykezelés: önálló funkcionalitású üzleti modul, ami a Hammy-vel integrált. Üzenetekhez kapcsolt feladatok, tevékenységek, határidők támogatása. Jogosultságkezelés.

production | 1.6.1