Ügyfélközpontú szabályozói megfelelés

Online kerekasztal-beszélgetés az ügyfélközpontú törvényi megfelelésről - üzleti, jogi és IT vezetők részvételével


Kerekasztal az ügyfelek számára is megfelelő működésről a folyamatosan változó és bővülő jogi szabályozók világában. Képes-e a kommunikációs technológia elfedni a szabályozói komplexitást, és fenntartani a magas szintű ügyfélélményt?

A beszélgetés résztvevői:

  • Sajtos Péter, Digitalizációs szabályozási és policy főosztály vezetője, Magyar Nemzeti Bank
  • dr. Szeitz Szilvia , megfelelőségi vezető és jogtanácsos, SIGNAL IDUNA Biztosító
  • Heiszmann Gábor, informatikai igazgató, Uniqa Biztosító
  • Korsós Dénes, operációs igazgató, Uniqa Biztosító
  • Fritsch Róbert, informatikai igazgató, Fővárosi Vízművek

A kerekasztal-beszélgetés magyar nyelven zajlik.

A beszélgetés után esettanulmányt mutatunk be a Hammy szoftvermegoldás használatával.

Képes-e a kommunikációs technológia elfedni a szabályozói komplexitást, és fenntartani a magas szintű ügyfélélményt?

A fokozódó szabályozás korszakában élünk. Egyes területeken (például a fenntarthatóság terén) ma nem kevesebb mint tízszer annyi szabályozás van érvényben mint két évtizeddel ezelőtt, a pénzügyi szektor szereplői számára pedig különösen 2008 óta emelkednek a megfelelési követelmények. És semmi jele annak, hogy a tendencia változna: a gazdasági szereplők többsége folyamatosan növekvő szabályozói szigorra számít a jövőben is.

A szabályozás érinti az ügyfelekkel végzett munkát: adatokra, folyamatokra, kommunikációra vonatkozó előírásokkal kell számolnunk az ügyfélkapcsolat teljes életciklusában. A megfelelésről részben az informatikai rendszereknek, részben a vállalati folyamatoknak és az azokban dolgozó képzett munkatársaknak kell gondoskodniuk.

Hogyan érinti mindez az ügyfelek kiszolgálását? Vajon javul-e az ügyfelek elégedettsége, ha azt tapasztalják, hogy a vállalat a szabályozóknak megfelelően működik, vagy éppen ellenkezőleg: a dolog a nehézkesség benyomását kelti? Van-e ideális állapot ebben a folyamatosan változó környezetben? Képes-e a kommunikációs technológia elfedni a szabályozói komplexitást, és fenntartani a magas szintű ügyfélélményt?

 

Regisztráció

A webináriumot 2022. május 25-én 16:00 órakor tartjuk.

A rendezvényen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A Google Meet meghívót a regisztrációt követően küldjük el.

 

 




By submitting this form, I agree that DBX Ltd. may use my email address to send me notifications about the event I'm registering for, including commercial communications, and to process my personal data for this purpose. I understand that I can revoke this consent at any time by sending an email to info@dbx.hu. In addition, an unsubscribe link is included in each email.

production | 1.5.8