Viselkedés alapú automatizálás
az ügyfél­kommunikáció­ban.

Mi nem kiküldjük az üzenetét, hanem kézbesítjük azt.

 

Hammy Funkcionalitás

Töltse le, vagy tekintse meg videónkat a Youtube-on!

Többcsatornás ügyfélkommunikáció

A Hammy egy Többcsatornás Ügyfélkommunikációs Rendszer, amely az emailtől a postai levélig teljeskörű kommunikációs lefedettséget biztosít.

Sikertelen kézbesítés esetén a rendszer a költséghatékonyságot figyelemben tartva több különböző csatornán is megkísérli elérni az ügyfelet.

Például, ha egy elektronikus dokumentumot emailben küldünk el az ügyfélnek és nem nyitja meg azt 7 napig, akkor a Hammy automatikusan figyelmeztetést küld neki sms-ben. Ha az ügyfél a figyelmeztetés ellenére sem nyitja meg az emailt, akkor a Hammy szintén automatikusan postai levélküldést kezdeményez. Az üzenetek teljes életútja részleteiben is nyomon követhető, így mindig biztosak lehetünk benne, hogy az üzenetünk célba ér.


Teljeskörű automatizáltság, kimagasló teljesítmény

A Hammy a nagy teljesítményű email küldés mellett teljeskörű automatizálást biztosít.

Előre definiált email ciklusokkal bármely eseményre vonatkozóan (pl. megnyitás, átkattintás, stb.) folyamatok indíthatóak, amely folyamatokba várakozások és további eseménykezelések építhetők.

A sikertelen kézbesítés analizálása és a visszapattanó levelek kezelése automatikusan, nyomonkövethetően történik. Modern HTML email szerkesztő felületen lehet összeállítani az üzeneteket, amelyeket aztán egyidőben számos böngészőben és levelezőkliensben is tesztelhetünk.

Minden törvényi feltételnek megfelel

A Hammy 100%-osan megfelel a GDPR, az Európai Uniós és magyar jogban megfogalmazott feltételeknek

A címzettek felvétele, törlése, archiválása a GDPR szigorú adatkezelési szabályait figyelembe véve történik. Az üzenetek időbélyegzéssel, digitális aláírással történő ellátása megfelel az EU jogszabályokban lefektetett írásbeliség követelményének. A küldés és az esetleges sikertelenséget követő folyamatok a hatóságok által elfogadott nyomonkövetési elveken alapulnak. Csatolmányként titkosított PDF-et küldünk, vagy autentikált felületet biztosítunk a dokumentum letöltéséhez.


2024.10.17. 16:50 | Kovács Ágnes

Új Hammy verzió: 3.24.8

Ebben a Hammy verzióban a legnagyobb újdonság, hogy implementáltuk a Fizetési kérelem küldést egy új Hammy kommunikációs csatornaként.

További újdonságok és továbbfejlesztések a marketing és hivatalos kommunikáció, valamint skálázhatóság és menedzselhetőség területén valósultak meg.

 

2024.10.10. 15:50 | Kovács Ágnes

Új Hammy verziók: 3.24.5 és 3.24.2

Idén átálltunk negyedéves Hammy release-ek szállítására. Az ügyfél igényekből jelentkező új funkciók összefésülése az általunk tervezett product roadmap-pel, a megfelelő release tervezési és tesztelési ciklusok beiktatása mellett, optimálisan három hónapos szoftver verzió kiadási ciklusokat igényel.

2024.10.10. 11:19 | Székely Sándor

DBX részvétel a 2024. évi FBAMSZ konferencián

Idén immár másodszor találták meg az alkuszok és a biztosítók szakemberei a DBX standját az esztergomi FBAMSZ konferencián, viszont Székely Sándor (tulajdonos - ügyvezető) insurtech szakértőként most már a nagyteremben tartott érdekfeszítő előadást a résztvevőknek. Ezen az előttünk álló biztosítás-informatikai trendeket és a következő években előttünk álló kihívásokat vette górcső alá.

Nagyvállalati szintű hiteles dokumentumtár

 

A dokumentumok sikeres kézbesítése azonban csak egy része a feladatnak. A dokumentumok hatékony tárolása és előkeresése is az üzleti siker meghatározó eleme.

A Hammy alrendszere a nagyvállalati környezetben felmerülő hatékony dokumentumtárolási, és előkeresési igényeket kiszolgáló hiteles dokumentumtár, amely Szabványos SOAP és REST webservice rétegének köszönhetően könnyen integrálható egyéb programokkal. A verziózva tárolt dokumentumok tetszőleges metaadatokkal rendelkezhetnek, melyeket a Doky sémájában definiálhatunk. A dokumentumok közötti relációk kezelésére is képes, valamint rugalmas authentikációs megoldásokkal hierarchikus hozzáférést biztosít.

Integrálhatóság

A Hammy rugalmasan illeszthető a piacvezető alkalmazásszerverekhez, adatbázisokhoz és üzenet szolgáltatókhoz.

Alkalmazásszerverek

  • IBM Websphere
  • Apache Tomcat
  • Glassfish
  • Jboss
  • + Standalone futás is lehetséges
  • Adatbázisok

  • Oracle
  • MS-SQL
  • IBM DB2
  • PostgreSQL
  • Üzenet szolgáltatók

  • IBM Websphere MQ
  • ActiveMQ
  • RabbitMQ
  • + Bármely JMS/AMQP-képes implementációval együttműködik
  • Számaink

    1 000 000 000 +

    kézbesített levél

    1 000 000 +

    elküldött levél óránként

    100%

    sikeres kézbesítés

    2 000 +

    email sablon

    Ügyfeleink

    Elégedett ügyfeleink mellett pénzügyi vállalatoknak, biztosítóknak, közüzemi szolgáltatóknak, telekommunikációs vállalkozásoknak, valamint minden nagy ügyfélbázissal rendelkező cégnek is szívből ajánljuk a Hammyt. Próbálja ki, kérje ingyenes demónkat!


    Ügyfeleink mondták

    "Sikeres együttműködésünk hosszú időre nyúlik vissza. Partnerségünket a kölcsönös bizalom és a mindig gördülékeny közös munka jellemzi. Hálásan köszönjük, hogy társak lehetünk abban, hogy a Magyar Vöröskereszt hírei minél több emberhez eljussanak."

    Dr. Barta Ágnes

    Kommunikációs vezető, Magyar Vöröskereszt

    "A DBX Kft-vel sikeres és előremutató partneri kapcsolatot ápolunk 2021 óta. B2B folyamatainkban széleskörűen használjuk a Hammy Direct biztosította lehetőségeket azáltal, hogy mindkét márkánk esetén így küldjük ki küldeményeinket (pl. havi hírlevelek és üzleti, HR ügyfeleink által vásárolt személyzeti ajándékcsomag-értesítők), és a részletes kiküldési statisztikát is ez a szoftver biztosítja számunkra. A DBX munkatársai nemcsak a Hammy Direct üzemeltetésével, hanem az általunk megtervezett levelek és folyamatok konkrét formába öntésével is segítik munkánkat. A Hammy Direct omnichannel kommunikációs szoftver és a hozzá kapcsolt DBX szolgáltatás garancia arra, hogy üzeneteink mindig pontosan és időben eljussanak a címzettekhez."

    Pál Balázs

    Tulajdonos, Feldobox

    "A digitalizáció korában is fontos, hogy az ügyfeleink ugyanúgy személyesnek érezzék a kapcsolatot a Biztosítóval, mintha a tanácsadóval egy szobában beszélgetnének. Ennek érdekében a digitális úton küldött üzeneteink személyre szabottak, az adott ügyfelet, az adott igénnyel vagy esetleges problémával kapcsolatban szólítjuk meg, amitől ő továbbra is érzi a személyes törődést. Fontos, hogy lehetőséget adunk az interakcióra, s arra, hogy elmondja a véleményét a szolgáltatással kapcsolatban, sőt ezt kifejezetten kérjük is. Annak érdekében, hogy az elégedetlen ügyfélben ne maradjon tüske, 24 órán belül felhívjuk, s orvosoljuk a problémáját.

    A tanácsadóink, kárszakértőink a digitális világban „hibrid üzemmódba” kapcsoltak, s a személyes(telefonos, videós) tanácsadást ötvözik a digitális kommunikációval, s a szolgáltatás „papírozását” a digitális csatornák felé terelik. Ez személyre szabott, gyors és kényelmes ügyintézést biztosít az ügyfeleink számára. "

    Agárdi Györgyi

    Informatikai igazgató, Allianz Hungária Zrt.

    "Együttműködésünk a DBX Kft.-vel a Hammy alkalmazás kapcsán már több mint 10 évre nyúlik vissza. Számunkra fontos a DBX Kft. munkatársainak megbízhatósága, rugalmassága, együttműködési készsége és a profi hozzáállás, amit az elmúlt időszakban nyújtottak számunkra. A Hammy a meglévő rendszereinkhez könnyen integrálható, többcsatornás módon biztosítja az elektronikus kommunikációt, ha szükséges, lehetővé teszi a titkosítást, és megfelel a szigorú GDPR előírásoknak is. Az alkalmazás az ügyfeleinkkel folytatott elektronikus kommunikációnk fontos eszköze."

    Ilics László

    Igazgatósági tag, Generali Biztosító Zrt.

     

    A Hammy Magyarországon készül, a DBX Kft. irodáiban.

    Látogassa meg weboldalunkat!

    production | 1.6.1